Wizytówki Pracodawców

Franklin Templeton

Informacje podstawowe

Dane kontaktowe

Adres Przemysłowa 3
Miejscowość Poznań
Kod pocztowy 61-579
Kraj Polska
NIP 5271902042

Kim jesteśmy?

Franklin Templeton to globalna organizacja finansowa z siedzibą w San Mateo w Kalifornii. Od ponad 75 lat świadczymy wysokiej jakości usługi związane z zarządzaniem aktywami klientów instytucjonalnych i indywidualnych w ponad 155 krajach na świecie.

Na polskim rynku działamy od 1997 r., a poznańskie biuro, mieszczące się w nowoczesnym i ekologicznym budynku w centrum miasta, jest największym oddziałem firmy w Europie. Obecnie w Poznaniu zatrudniamy już ponad 600 osób w kilkudziesięciu różnych działach i stale się rozwijamy.

Kogo szukamy?

Osób z różnorodnym wykształceniem i doświadczeniem, zarówno studentów, jak i absolwentów. Nie oczekujemy, że Twój profil zawodowy będzie idealnie pasował do naszych oczekiwań. Najważniejsze są dla nas: znajomość języka angielskiego, łatwość i otwartość w nawiązywaniu relacji w środowisku międzynarodowym oraz pozytywne nastawienie do nauki nowych umiejętności. Reszty Cię nauczymy!

Działy, do których najczęściej rekrutujemy to finanse, marketing, zarządzanie projektami, księgowość, HR oraz obsługa klienta. W każdym dziale znajdziesz globalnych i lokalnych ekspertów, chętnych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Będą dla Ciebie wsparciem, zwłaszcza, jeśli dopiero rozpoczynasz swoją drogę zawodową.

Chętnie wspieramy wszelkie inicjatywy, podejmowane przez naszych pracowników: grupy zainteresowań, wolontariat, akcje charytatywne. Takie cechy, jak otwartość i proaktywność są przez nas bardzo mile widziane. Cenimy osoby, które lubią się angażować w różnego rodzaju projekty wykraczające poza zakres ich obowiązków.

Jak aplikować?

Odwiedź naszą stronę kariery franklintempletoncareers.com i sprawdź aktualne oferty staży i pracy. Jeśli znajdziesz stanowisko, które Cię zainteresuje, zaaplikuj online poprzez wypełnienie formularza i załączenie CV w języku angielskim. Nie obawiaj się, że nie masz wystarczających kwalifikacji - nie przekonasz się, dopóki nie spróbujesz! 

Jak wygląda rekrutacja? 

Przebieg rekrutacji może różnić się w zależności od stanowiska i działu, do którego aplikujesz. Zazwyczaj wygląda to tak:

  • krótka rozmowa telefoniczna z rekruterem, który dodatkowo weryfikuje Twoją znajomość języka angielskiego, 
  • rozmowa kwalifikacyjna z managerem w naszym biurze lub zdalnie,
  • czasem dodatkowo test (np. Excel, PowerPoint) lub kolejna rozmowa.

Pod koniec procesu rekrutacyjnego otrzymasz od nas informację zwrotną w postaci oferty współpracy lub wskazówek, co poprawić, by następnym razem poszło Ci lepiej.

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej? 

Zapoznaj się z działalnością naszej firmy oraz opisem stanowiska, na które aplikujesz, a następnie sprecyzuj, co zainteresowało Cię w ogłoszeniu. Bądź gotowy na pytania dotyczące planów zawodowych, doświadczenia oraz posiadanych kompetencji. Pamiętaj, że Twoja aktywność na uczelni, wyjazdy zagraniczne, stypendia czy wolontariat także mają znaczenie! Nie zapomnij o nich wspomnieć w CV oraz na rozmowie kwalifikacyjnej.

Skoro już wiesz, co Cię czeka, weź głęboki oddech i nie stresuj się. Mamy nadzieję, że zobaczymy się wkrótce.

©2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.
Umów się na spotkanie
Zapisano